Сьогодні будь-яке упакування продукту є одним з його важливих атрибутів. Для того, щоб відрізнити себе від конкурентів і виділитися серед численних товарів, компанії та їх власники шукають індивідуальні особливості, які допоможуть бути впізнаваними серед інших брендів.

Особливості упаковок з логотипами 

Щоб зрозуміти, як працює друк упаковки, то необхідно уявити ситуацію, коли клієнт буде брати в руки коробку, пакет чи якийсь інший виріб, на якому чітко має бути видно логотип. Адже цей елемент вносить зміни у весь процес. Так як тепер клієнт тримає в руках не просто продукт, а «ім’я», з яким він вже збирається розпочати співпрацювати. Друк на коробці миттєво привертає до себе увагу, розповідає історію і дає зрозуміти покупцеві, що він отримує не просто продукт, а можливість доторкнутися до історії бренду.

Основні завдання, які вирішує друк логотипу на коробках – це: 

  1. Формування першого враження. Зовнішній вигляд коробки – це найголовніше, так як це можливість поговорити зі споживачем ще до того, як він відкриє саму упаковку. Логотип, кольори, дизайн – все це може розповісти про ваш бренд набагато більше, ніж ви навіть можете собі уявити. Це візитівка вашої компанії, що привертає увагу та викликає ще більший інтерес користувачів.
  2. Упаковка інформує та створює емоції. Друк на коробках та іншій упаковці може включати в себе ключові характеристики продукту, інструкції з використання та візуальні елементи, що викликають емоції. Це може створити глибший зв’язок зі споживачем. Це особливо важливо, оскільки сучасні покупці все частіше керуються саме своїм емоційним сприйняттям продукту.
  3. Відображення філософії бренду. В ідеалі кожен бренд повинен мати свою історію, філософію та цінності. У цьому випадку друк на упаковці є засобом візуального донесення цих аспектів до споживачів.

Ідеї для розробки дизайну упаковок на замовлення

  • Використовуйте фірмові кольори. Обирайте ті кольори та відтінки, які будуть асоціюватися з вашим брендом. Кольори мають бути гармонійними та привабливими, щоб ще більше привертати увагу та виділяти продукт з натовпу.
  • Інші елементи дизайну. Використовуйте різноманітні текстури та матеріали для створення цікавих тактильних відчуттів. Додайте такі елементи, як тиснення, тиснення фольгою та блискітки, щоб надати упаковці преміального вигляду.
  • Персоналізація. Додайте на упакування особисте повідомлення або ім’я клієнта. Також можна використовувати QR-коди, що ведуть на веб-сайти або спеціальні пропозиції, це зараз дуже популярно і більшість компаній їх роблять.
  • Еко-дизайн. Використовуйте екологічно чисті матеріали у виробництві упаковок. Підкреслюйте екологічність на самій коробці, щоб привернути увагу еко-свідомих споживачів.
  • Інтерактивність. Додайте інтерактивні елементи, такі як пазли, наклейки та розмальовки, щоб розважити покупців. Використовуйте віконця та прозорі елементи, щоб показати, що знаходиться всередині.

Основні техніки друку

  1. Офсетний друк. Один з найпоширеніших та популярний сучасних способів друку. У цьому процесі зображення переносяться на спеціальні валики (у вигляді блоків), а потім на поверхню паперу або інших матеріалів. Офсетний друк використовується для масового друку.
  2. Цифровий друк. Під час такого методу використовується цифрова інформація безпосередньо для створення зображення на поверхні матеріалу. Як результат, невеликі тиражі можна друкувати швидше та ефективніше, ніж при офсетному друці. Друкарські машини, що використовують лазерну або струминну технологію, є прикладами цифрових друкарських машин.
  3. Флексографічний друк. Вид глибокого друку, в якому флексографічна форма має рельєфну поверхню для перенесення фарби на підкладку. Такий спосіб використовується для друку на різних поверхнях, включаючи картон, пластик, папір і тканину. Його часто використовують для пакування та етикетування.
  4. Трафаретний друк. Використовує перфоровану пластину, через яку проходить чорнило. Часто використовується для друку на різноманітних матеріалах, зокрема на текстилі, пластику, металах та ін. Трафаретний друк корисний для створення високоякісних зображень на різних поверхнях.