Розрахункові операції – обов’язковий та надзвичайно важливий етап для різних напрямків діяльності. Якісне їх виконання стає можливим лише за наявності спеціального допоміжного обладнання.

До переліку такого цілком можна віднести програмні реєстратори Cashalot, які ідеально підходять для сектору малого та середнього бізнесу. Повну інформацію з приводу їх установки та особливостей обслуговування ви знайдете на сайті https://stcentr.com.ua/cashalot/ де можна замовити консультацію та відкрити особистий кабінет.

Як працює Cashalot

Дана система являє собою комплексний формат програм, завдяки чому вона може застосовуватися в крупних компаніях та в невеликих торгівельних точках. Зазвичай її застосовують у роздрібній торгівлі для оформлення товару в стаціонарному приміщенні та на виїзді. До складу реєстратора входить повний комплект функцій, які допомагають полегшити проведення усіх розрахункових операцій. Перевагою програми є те, що відразу після її установки користувач зможе працювати. Вона має здатність функціонувати в офлайн-режимі, здійснює автоматичну перевірку похибок, забезпечує потенціал для розгортання ПРРО на своїх потужностях. Властивості Кашалот дозволяють виконувати наступні дії:

  • оперативна реєстрація чеків у податкових службах;
  • обслуговування необхідної кількості кас;
  • поєднання з системами типу BAS, SAP та багатьма іншими;
  • внесення безмежної величини назв продукції та послуг;
  • відкриття та закриття зміни в автоматичному режимі;
  • надсилання електронних чеків споживачу на імейл чи через тестове повідомлення;
  • автоматичне створення звітів;
  • обрахування величини податків;
  • імпортування довідників за найменуванням товарів чи послуг.

Застосовуючи Cashalot, користувач  може вибрати потрібну йому кількість компаній для обслуговування. Також він зможе отримувати аналітику за чеками, здійснювати адміністрування кас та контролювати завантаженість касирів.

Які найважливіші переваги системи Cashalot

Швидкість введення реєстратора в експлуатацію – те, що відрізняє такий формат від інших подібних. Найчастіше термін від встановлення програми до її запуску складає всього кілька годин. У порівнянні з класичними ПРРО, вартість обслуговування його є в 5-7 раз меншою. До інших важливих переваг потрібно віднести наступне:

  • мобільність – реєстратор ідеально працює у парі телефоном;
  • простота в роботі – оновлення програм відбувається в самостійному режимі без участі людини;
  • надзвичайно широкий функціонал особистого кабінету;
  • підтримка різних способів оплати – в кредит, банківською картою, готівкою, змішаним методом;
  • наявність готових довідників, а також здатність створювати нові та імпортувати їх.

Програма забезпечує можливість для доступу інформації стосовно кількості грошей, які зберігаються в касі. Окрім того, в ПЗ можна внести різні схеми знижок в рамках програми лояльності, акцій, персональних пропозицій тощо.

Компанія Stcentr пропонує послуги по встановленню та обслуговуванні програмного забезпечення для вашої компанії. Для початку співробітництва ви маєте вибрати оптимальний для себе формат роботи реєстратора – повний перелік пропозицій знаходиться на нашому сайті в прайс листі.

Для подачі заявки просто заповніть форму на сторінці сайту, вказуючи мінімум даних. Після цього з вами зв’яжеться менеджер, щоб вияснити та уточнити всі деталі замовлення. Взаємодія з клієнтами здійснюється в особистому кабінеті. Бути в курсі останніх новин ви зможете, якщо підпишетесь на інформаційні розсилки.